Moralisté - násilí a erotika ve hrách Stránka 5

  • MartinezZ 13 říj 2009 15:34:18 815 příspěvky
    Viděn před 3 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    Kubulus - zvláštní. Já ve hrách taky v drtivé většině hraji za toho "hodného". I když je na výběr, tak mě ta možnost být "ukázkovou sviní" prostě neláká. GTA mě nikdy nijak neoslovilo - asi bych v něm dodržoval dopravní předpisy :D
  • VLAN 13 říj 2009 18:24:07 357 příspěvky
    Viděn před 9 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    Já hraju jak kdy. Dobrá nálada- v klidu si jezdím, dodržuju předpisy, nepoužívám zbraně krom pěstí když to jde. Špatná nálada- stačí aby se o mě někdo jen otřel a mé AK-47 se seznámí s jeho hlavou. Ale jsou hry kde to ez násilí nejde, např L4D, ne Unreal Tourament 2003,2004(jiné jsem nedohrál tak netvrdím že to jde nebo nejde)
  • MartinezZ 13 říj 2009 18:31:05 815 příspěvky
    Viděn před 3 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    Lehce OT: Chtělo by to do her povinně implementovat "diplomatický režim". V takovém Unreal Tournamentu mít možnost vyjednat pakt o neútočení nebo dohodu o vzájemné spolupráci po dobu 5 zápasů... :D V Gears of War, Postalu... :D
  • VLAN 13 říj 2009 18:36:40 357 příspěvky
    Viděn před 9 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    Ale co by to bylo za hry? třeba left 4dead v diplomatickém režimu se zombíky? do si moc nedokážu představit :D
  • MartinezZ 13 říj 2009 18:41:34 815 příspěvky
    Viděn před 3 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    To by se holt vývojáři museli vytáhnout, aby i takový režim byl pro hráče zajímavý :D (Pravda, L4D mě zrovna nenapadnul.

    Diplomatický režim v Tetrisu? :D
  • matmanX 13 říj 2009 18:54:22 336 příspěvky
    Viděn před 3 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    Já většinou v RPG a podobných hrách nehraju za nějakou svini, ale taky nejsem úplný Mirek Dušín :D. Prostě se snažím chovat přirozeně a v některých hrách se objevuje třeba jen špatná a horší možnost.

    MartinezZ: Bylo by to zajímavé, ale řekl bych že by to nikdo nevyužil. Tomu střelenému by to nestálo za jeden život a ten střelec by s tím nestrácel čas. Hry jako UT sou prostě šílené střílečky a akce je v ní to hlavní. Tohle diplomatické jednání by asi fungovalo jedině u strategií.
  • VLAN 13 říj 2009 19:03:59 357 příspěvky
    Viděn před 9 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    MartinezZ- I v tetrisu by tento režim byl možný, vždy by se vám třeba prvních pět útvarů rovnalo tak akorá aby se to dalo dodělat. A v tom L4D mě to napadlo. Chodit a uzdravovat zombíky, a ty by pak uzdravovali ostatní, nebo je vystřílet. Já osobně by jsem třeba tanka Vyléčil :D
  • MartinezZ 13 říj 2009 19:18:42 815 příspěvky
    Viděn před 3 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    Jistě, záměrně jsem to přeháněl, ale když si některé skupiny stěžují na násilnost, co takhle povinně stealth mod, nebo nějakou odměnu za ne/méně morbidní přístup (třeba formami achievementů).
  • Marcelzvon 13 říj 2009 19:33:03 414 příspěvky
    Viděn před 10 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    Ano, tahle otázka kompetentnosti a přiměřenosti byla také již na Netu proprána, záleží na kuchaři, aby to nelítalo do hrnce i se spořápkou či se šlupkama a aby pak nebyli potíže se stolicí?! Některé Hry se bez akčnosti a ,,mírného,, násilí neobejdou, holt si někdo domluvit nedá?! Ale tyhle možnosti, něco vokecat a ušetřit střelivo i peršan, by tam měla volitelná být. Pak taky nějaký manévrovací prostor a né koridor kudy to jde jen přes hromady mrtvol. Někde to s ketchupem a hnusem až sadismem fakt přeháněly, ještě se k dotyčným hrám vrátím, kromě těch co jste zde již probrali. No , abych Vás nepřetěžoval , tak zase příště, Kruťasové, Pacifista Marčello casa Campano, Palermo-Piccine.
  • Smazaný uživatel 13 říjen 2009 20:03:18
    MartinezZ: V L4D je achievment za nerušení carodejnic. Ten je zrejme nejhumanistictejší, jelikoz zapal tanka a sejmi zblízka huntera uz tak lidská a diplomatická vec není.
  • Smazaný uživatel 13 říjen 2009 20:24:41
    slicker: V Double agent však pri omracování nedosáhneš plnýho stealth hodnocení na záver. Pokud chceš mít statistiky na maximu, musíš využívat nuz. Ano, je to vtipné a dost trapné, protoze to zabíjí samu herní podstatu více rešení.
  • matmanX 13 říj 2009 20:38:15 336 příspěvky
    Viděn před 3 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    Cpt.Kubulus wrote:
    slicker: V Double agent však pri omracování nedosáhneš plnýho stealth hodnocení na záver. Pokud chceš mít statistiky na maximu, musíš využívat nuz. Ano, je to vtipné a dost trapné, protoze to zabíjí samu herní podstatu více rešení.
    Nevím jestli sme hráli stejnou hru, protože já měl u všech SC lepší stealth hodnocení když sem lidi jenom omračoval.
  • Smazaný uživatel 13 říjen 2009 22:12:09
    Tak ted si uvedomuju ze jsem rekl uplnou kravinu. V Chaos Theory to sice fungovalo tak, jak ty rikáš, v DA byl ten rozdíl, ze si neprátele nesmel ani omrácit (no tak humanistické to nakonec preci jen je). No vidíš a já zil v omylu, ze kdyz jsem je omracoval a nedosáhl maximálního stealth, bylo to tím, ze jsem je neumlcel na porád. Tady se je musí na max. stealth pouze obejít, jinak jdou stealth bodíky dolu.
  • PlayerRiada 14 říj 2009 07:54:11 307 příspěvky
    Viděn před 7 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    Ve spouste her je moznost vyberu, treba v Bioshocku muzes sestricku zabit nebo uzdravit, v ME jen mozne osadniky na Ferosu vylecit nebo zlikvidovat, taky Wrexe nemusis zlikvidovat kdyz ho presvedcis. Jenze jedinci kteri tihnou k brutalite si takovou hru nekoupi oni chteji tu svou davku krve a tak si ji obstaraji a inteligentni hre se vyhnou obloukem. Bylo by zajimave udelat studii zamerenou na vysku IQ hraců hrajicich jen vylozene brutalni hry, verim, ze by jejich IQ klesalo primo umerne k mnozstvi rozstrilenych mozků ve hre.
  • VLAN 14 říj 2009 08:31:43 357 příspěvky
    Viděn před 9 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    V bioshcku mi to nepříjded zrovna výstižné, I když ji chci zachránit(jak dělám) tak vždy musím zabít velkého taťku, zde by měla být volba možnosti, zabít oba, nebo oba zachránit.
  • Smazaný uživatel 14 říjen 2009 13:21:29
    Zde se nám ale otevírá další dimenze. Má cenu vubec nechat takového hajzla jako Wrexe nazivu? Já osobne priznávám, ze kdybych ho usmrtil, brál bych to i jako tu "lepší" cestu. V Zaklínaci to bylo udelané výborne, jelikoz tam jsem se ani nebál ušpinit, ten ošklivý (a zároven neskutecne krásný) svet je všude kolem a tak se nevydáváte na cestu "dobrou" ci "spatnou", ale nekde mezi. Navíc v duší cítíte fakt, ze svet tu není tak pekný, nýbrz je zkazený az do morku kostí, tak ze vám ani ta horší rozhodnutí svedomí nijak nepocuchají.

    Jinak strílení zombíku v L4D neberu jako nasilí. Nikomu se tam v podstate neublizuje, krom ozivlých mrtvol. A Unreal? Dámy a pánové, co byste taky chteli, kdyz jde v podstate jen o bitku budoucích domorodcu a futuristických armor konzerv.
  • PlayerRiada 16 říj 2009 11:28:32 307 příspěvky
    Viděn před 7 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    Co mas proti Wrexovi? Vzdyt byl platnym clenem teamu. A kdyz poznal Sheparda lepe a dostal od nej zpetl rodinnou zbroj, tak mozna i zmenil svůj pohled na lidi, alespon na nektere jednotlivce. Mozna neni od veci kdyz nekdy das sanci na zmenu i padouchovi. V tom vidim plus takovyhle her.
  • Marcelzvon 16 říj 2009 13:30:04 414 příspěvky
    Viděn před 10 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    Jo Jo Riada, sympatickej Padouch je vhodný oblekt k nápravě, jen se to pak nesmí zvrtnout a vymknout z ruky...no umřít se může nechat kdykoliv, proč bych si s padouchama a nejen v této hře, špinil ruce, he...sice to dá více přemýšlení a naháněnia, ale je to reálné....depa Medvědi uměj bejt záludný a nevyzpytatelný, hech. Marcel od Zvonu. Pastičky a deux machine jsou vždy vítány.
  • Smazaný uživatel 16 říjen 2009 13:47:13
    PlayerRiada: Wrex se mi nelíbil, to je pravda. Uprímne moc neverím tomu, ze by se clovek mohl nejak výrazne zmenit, a kdyz uz, tak spíš k horšímu. Navíc Wrex byl padouch jako vyšitý, od nehoz jsem zradu cekal, tak jsem si ho ani nebral do týmu, pro jistotu. Mou duveru si nezískal.

    Jinak ješte k ME, tam bylo podobných zázitku víc. Jelikoz jsem hrál za Velitele Sheparda (nikoliv Velitelku Shepardovou), z velké cásti to ovlivnilo moji volbu, zdali, nechám zít spíše Ashley nebo Aidana, no a co bych vám rikal, vyhrála Ashley . No a duvod, priznám to na rovinu - Liara se mi moc nelíbila a s Williamsovou jsem udrzoval asi nejlepší vztah, takze jsem o jejich milostný románek nechtel prijít :D
  • PlayerRiada 19 říj 2009 08:07:16 307 příspěvky
    Viděn před 7 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    Taky nejsem tak naivni abych si myslela, ze se zlocinec treba ve vězeni napravi, to rozhodne ne. Prislo mi jen ze Wrex o lidech slysel vzdy jen to nejhorsi a mohl na vlastni kůzi poznat, ze to s nimi tak zle neni. To se preci stava i v zivote, udelas si o nekom spatny obrazek na zaklade necich reci a kdyz dotycneho poznas zjistis, ze to tak neni.
    Jinak syn rozhodl, ze budeme hrat za velitele Sheparda a jako partnerku si vybral Liaru, Williamsova mu do oka nijak nepadla a proto jsme na konci zachranili radeji Alenka.
    Je zajimave jak na postavy ve hre reaguje kazdy jinak.
  • MartinezZ 21 říj 2009 13:37:55 815 příspěvky
    Viděn před 3 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    A je to tu zase: Cenzurované Heavy Rain bez sexu. V USA "TO" za ně asi dělají sami politici, v Japonsku "TO" za ně asi dělají roboti, že by z toho mohli mít lidi šok, či co.
  • VLAN 21 říj 2009 15:49:49 357 příspěvky
    Viděn před 9 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    To že má v Americe každej bouchačku, nemusí bejt magor. Prostě vyšší kriminalita a lidi se bojej.
  • matmanX 21 říj 2009 19:21:11 336 příspěvky
    Viděn před 3 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    Zajímavé, že právě Japonská verze bude mít cenzuru. Japonsko, které je největším zásobovatelem porna, které je sexualitou skoro posedlé (neříkejte mi, že by kozaté manga slečny sou jenom nějaký optický klam) a kde se pordávají i hry, ve kterých je hlavním cílem někoho znásilnit (článek na BW).
  • PlayerRiada 22 říj 2009 08:26:20 307 příspěvky
    Viděn před 7 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    Cim vic se neco zakazuje tim vice to laka. Synovi nic nezakazuji, na kazdou i sebe vic osemetnou otazku po pravde odpovim. Chova se uplne normalne a je v pohode. Nedavno jsem byla u toho kdyz jeho kamaradi uvideli fotku polonahe modelky, jake z toho byly az hystericke zachvaty smichu a 2 hodiny nebyli chopni bavit se o nicem jinem. Zakazy podle me vedou spis k uchylkam nez k normalnimu pristupu k temhle vecem.
  • VLAN 24 říj 2009 07:23:50 357 příspěvky
    Viděn před 9 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    Ale tak to chodí, dost často se lidé řídí heslem: Zákazy jsou od toho, aby se porušovaly.
  • PlayerRiada 30 říj 2009 09:10:33 307 příspěvky
    Viděn před 7 lety
    Zaregistrován před 11 lety
    Fluke085: Ta scena s volbou mezi Liarou a Ashley byla opravdu velmi dobra. Skvely moment hry. Dalsi důkaz toho jak muze byt hra propracovana a nejde jen o tupe vrazdeni jak nekteri psychologove radi tvrdi. Jinak se zase potvrzuje, ze je kazdy jiny. Me prislo nejlepsi zachranit Kaidana.
Přihlaste se pro reagování

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.